APLIKACIJA ZA ANDROID TABLETE
Praktično i brzo rješenje za sezonske, terenske i sajamske poslove.
Džepna blagajna za fiskalizaciju uštedit će vrijeme, poslovni prostor i novac. Instalirajte aplikaciju na vlastiti Android mobitel jednostavno i lako i ne brinite o nespretnim tabletima, glomaznim uređajima i uvođenju interneta.
Sve što Vam je potrebno uz mali termalni pisač već imate na svome mobitelu. Olakšaj si džepove i osjećaj se slobodnim uz aplikaciju Fiskalna.hr za Android mobitele.
Jednostavnost korištenja i brzo postavljanje usluge
Učestalo unapređivanje aplikacije i funkcionalnosti putem novih verzija
Praćenje zakonskih izmjena i ažuriranje softvera u skladu s njima
Stalna sigurnost podataka (backup) u slučaju kvara, loma ili krađe uređaja
Kontrola nad trenutnim poslovanjem i kada niste na lokaciji (udaljeni nadzor poslovanja po svakoj blagajni u realnom vremenu)
Mogućnost slanja računa putem e-maila
Mogućnost izrade složenih artikala prema normativima
Podržava neograničen broj prodajnih mjesta, artikala i fiskalnih blagajni
Laka prilagodba na sezonske djelatnosti jer se usluga naplaćuje samo za mjesece u kojima će biti korištena (minimalno 3 mjeseca)
Mogućnost odabira ikona proizvoda/usluga unutar blagajne, sami uslikajte svoj proizvod/uslugu i postavite je kao sliku artikla unutar blagajne ili odaberite predložene slike s interneta
Nema nikakvih skrivenih troškova. Ne morate se brinuti za pohranu podataka, mjesečne obnove verzija programa, nove verzije i zakonske izmjene. Sve je uključeno u mjesečnu pretplatu.
Lakši uvid u poslovanje preko brojnih izvještaja o poslovanju sadržanih u aplikaciji
Mogućnost slanja izvještaja putem e-maila (podržan izvoz podataka za knjigovodstvene servise)
Dostupni izvještaji:
Vrhunska i ljubazna ICT korisnička podrška putem e-maila ili telefona
Rješavanje svakog pitanja ili problema u najkraćem mogućem roku
Podrška pri preuzimanju digitalnog certifikata i učitavanje u aplikaciju
Učitavanje cjenika i podešavanje postavki sustava
Radno vrijeme podrške je svaki radni dan pon-pet od 08-16h.
Kontaktirajte nas putem mail-a ili telefonom:
Mogućnost korištenja vlastitih uređaja ili kupovine novih uređaja (ponudu paketa pogledajte ovdje)
Osiguran zamjenski uređaj u slučaju kvara
Lakoća prenošenja podataka na drugi (zamjenski) uređaj
Praćenje skladišta i zaliha robe po količinama (evidencija ulaza i utroška materijala)
Mogućnost izrade dokumenata potrebnih za rad sa skladištem (početno stanje, primke, otpremnice, povratnice, kalo, rastep, lom)
Brzo i jednostavno provođenje inventure
Pregled i ispis stanja zaliha u svakome trenutku
Učestalo unapređivanje aplikacije i funkcionalnosti putem novih verzija
Praćenje zakonskih izmjena i ažuriranje softvera u skladu s njima
Nema skrivenih troškova
Stalna sigurnost podataka (backup) u slučaju kvara, loma ili krađe uređaja