j

APLIKACIJA ZA ANDROID MOBITELE


Praktično i brzo rješenje za sezonske, terenske i sajamske poslove.

Džepna blagajna za fiskalizaciju uštedit će vrijeme, poslovni prostor i novac. Instalirajte aplikaciju na vlastiti Android mobitel jednostavno i lako i ne brinite o nespretnim tabletima, glomaznim uređajima i uvođenju interneta.

Sve što Vam je potrebno uz mali termalni pisač već imate na svome mobitelu. Olakšaj si džepove i osjećaj se slobodnim uz aplikaciju Fiskalna.hr za Android mobitele.

Mogućnosti aplikacije

APLIKACIJA
  • Jednostavnost korištenja i brzo postavljanje usluge
  • Učestalo unapređivanje aplikacije i funkcionalnosti putem novih verzija
  • Praćenje zakonskih izmjena i ažuriranje softvera u skladu s njima
  • Stalna sigurnost podataka (backup) u slučaju kvara, loma ili krađe uređaja
  • Kontrola nad trenutnim poslovanjem i kada niste na lokaciji (udaljeni nadzor poslovanja po svakoj blagajni u realnom vremenu)
  • Mogućnost slanja računa putem e-maila
  • Mogućnost izrade složenih artikala prema normativima
  • Podržava neograničen broj prodajnih mjesta, artikala i fiskalnih blagajni
  • Laka prilagodba na sezonske djelatnosti jer se usluga naplaćuje samo za mjesece u kojima će biti korištena (minimalno 3 mjeseca)
  • Mogućnost odabira ikona proizvoda/usluga unutar blagajne, sami uslikajte svoj proizvod/uslugu i postavite je kao sliku artikla unutar blagajne ili odaberite predložene slike s interneta
  • Nema nikakvih skrivenih troškova. Ne morate se brinuti za pohranu podataka, mjesečne obnove verzija programa, nove verzije i zakonske izmjene. Sve je uključeno u mjesečnu pretplatu.
  • IZVJEŠTAJI
  • Lakši uvid u poslovanje preko brojnih izvještaja o poslovanju sadržanih u aplikaciji
  • Mogućnost slanja izvještaja putem e-maila (podržan izvoz podataka za knjigovodstvene servise)
  • Dostupni izvještaji:
    • Prodaja po danima/satima/artiklima/materijalima/kategorijama
    • Promet skladišta (po količinama)
    • Pregled artikala prema poreznim grupama
    • PP-MI-PO izvještaj
    • Promet po porezima
    • Dnevni promet
    PODRŠKA
  • Vrhunska i ljubazna ICT korisnička podrška putem e-maila ili telefona
  • Rješavanje svakog pitanja ili problema u najkraćem mogućem roku
  • Podrška pri preuzimanju digitalnog certifikata i učitavanje u aplikaciju
  • Učitavanje cjenika i podešavanje postavki sustava

  • Radno vrijeme podrške je svaki radni dan pon-pet od 08-16h.
  • Kontaktirajte nas putem mail-a ili telefonom:
    • 01 2724 999.
    UREĐAJI
  • Mogućnost korištenja vlastitih uređaja ili kupovine novih uređaja (ponudu paketa pogledajte ovdje)
  • Osiguran zamjenski uređaj u slučaju kvara
  • Lakoća prenošenja podataka na drugi (zamjenski) uređaj
  • VOĐENJE SKLADIŠTA
  • Praćenje skladišta i zaliha robe po količinama (evidencija ulaza i utroška materijala)
  • Mogućnost izrade dokumenata potrebnih za rad sa skladištem (početno stanje, primke, otpremnice, povratnice, kalo, rastep, lom)
  • Brzo i jednostavno provođenje inventure
  • Pregled i ispis stanja zaliha u svakome trenutku
    • *Aplikacija ne nudi mogućnost robno-materijalnog knjigovodstva (nabavne cijene, prodajne cijene, kalkulacije).
    DODATNE POGODNOSTI
  • Učestalo unapređivanje aplikacije i funkcionalnosti putem novih verzija
  • Praćenje zakonskih izmjena i ažuriranje softvera u skladu s njima
  • Nema skrivenih troškova
  • Stalna sigurnost podataka (backup) u slučaju kvara, loma ili krađe uređaja